Bijna zover.... - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van Lex Tervelde - WaarBenJij.nu Bijna zover.... - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van Lex Tervelde - WaarBenJij.nu

Bijna zover....

Door: Lex Tervelde

Blijf op de hoogte en volg Lex

03 November 2014 | Nederland, Hoogkerk

Bijna is het zover. Ik ben al drie dagen bezig met inpakken, althans om de spullen die ik nodig heb klaar te leggen. Kleren, ringspullen, paar boeken (als ik daar aan toe kom), fotospullen en dan alle papieren en zo.... Maar volgens mij heb ik alles en kan de reis beginnen. Niet vergeten mijn toilettas mee te nemen... Morgenochtend de trein van 5.30 uur en dan sta ik als alles goed gaat en de trein geen vertraging heeft om 8 uur op Schiphol. Gezien de harde wind hoop ik dat er niet teveel blad op het spoor ligt of dat de koperdieven actief zijn geweest om bovenleidingen te stelen.
Jan, Bennie en Benno zullen daar ook zijn rond die tijd. Dan kunnen we inchecken en om 10.20 uur vliegen. We vliegen rechtstreeks naar de hoofdstad van Kenia, Nairobi, en zullen daar 8 uur later landen. We overnachten in Athi River bij Jan Peek, die ons ook van het vliegveld ophaalt.
Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht en lig ik niet te veel te pieken wat ik allemaal ben vergeten. Het belangrijkste zit in ieder geval in de tas!

  • 04 November 2014 - 06:55

    Wia:

    Geniet ervan. .je bent nu op weg. ..wens je heel veel plezier en indrukken
    Zal van je aankomend reisverslag weer genieten. .


    Succes lex. ..

  • 04 November 2014 - 09:11

    Engeltje Van Den Brink:

    Hallo Lex
    Ook ik wens jullie een geweldige reis samen en ik hoop weer van je reisverslagen te genieten.
    Groeten aan jullie allen.
    Engeltje

  • 04 November 2014 - 11:53

    Monique:

    Een hele goede reis en heel veel plezier en kijk uit naar de mooie verhalen die je weer gaat schrijven.
    Allemaal heel veel plezier die mee gaan.

    Groetjes Monique

  • 04 November 2014 - 23:09

    Jantje:

    We hebben van Benno gehoord, dat jullie, na een goede vlucht, zijn aangekomen.
    Nu maar genieten,veel plezier.
    Wat fijn dat we zo met jullie "mee kunnen reizen"
    Groetjes voor iedereen'
    Jantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lex

Ben een man van 52 jaar die eigenlijk altijd in de natuur te vinden is. Ik ben buiten, ga naar buiten, wil naar buiten of kom van buiten. Ik vind het leuk om te fotograferen, te observeren, te lopen, te fietsen of vogels te ringen. Ik ben met mijn groene camper regelmatig te vinden op een mooi plekje in de natuur. Genieten is een andere hobby van me.

Actief sinds 30 Okt. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 8681

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 03 December 2014

Kenia 2014

Landen bezocht: